Termeni si conditii
1. DEFINITII
GV BEAUTY STORE S.R.L. este societatea care administreaza domeniul www.mobiliersalon.ro si subdomeniile
acestuia (numit in continuare "SITE"). GV BEAUTY STORE S.R.L.denumita in continuare
„societate” , societate organizata in baza legii romane, cu sediul social
in Bucuresti, Sos. Pantelimon, nr. 345, sector 2, avand codul de inregistrare
fiscala 32653415, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub
nr. J40/261/2014, telefon: 0753.331.922.
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule
vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
CONTINUT are urmatoarea definitie:
v toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate,
vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
v continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre un
angajat/colaborator al Societatii prin mijloace electronice si/sau orice alt
mijloc de comunicare disponibil;
v orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat
al SocietatiiUTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor
de contact, specificate sau nu de catre acesta;
v informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele
practicate de catre Societate intr-o anumita perioada;
v informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele
practicate de catre un tert cu care Societate are incheiate contracte de
parteneriat, intr-o anumita perioada;
v date referitoare la Societate, sau alte date privilegiate ale
acesteia.
PRODUSE si SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate
in COMANDA, care urmeaza a fi
furnizate de catre Societate, CLIENTULUI ca urmare a incheierii CONTRACTULUI.
UTILIZATOR: reprezinta persoana
fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc
de comunicare pus la dispozitie de catre Societate (electronic, telefonic, etc)
sau in baza unui acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care
necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CLIENT: persoana fizica sau
juridica sau orice entitate juridica care isi face un CONT in SITE si efectueaza o COMANDA.
COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite Societate
intentia sa de a achizitionaPRODUSE si SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesand SITE-ul nu reprezinta o COMANDA.
CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre Societate, prin care Societate
este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.
TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de catre SocietateCLIENTULUI, prin utilizarea
serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Societate, indiferent de
modalitatea de livrare.
NEWSLETTER - mijlocul de informare
periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promotiilor
desfasurate de catre Societate intr-o anumita perioada, fara nici un angajament
din partea Societate cu referire la informatiile continute de acesta.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar
practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in
orice alt mod care poate produce prejudicii Societatii.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de
utilizare urmatoare.
2. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a
SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari
multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Societatii,
acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada
de timp si in limita stocului disponibil.
Accesul in vederea efectuarii unei COMENZII ii este permis oricarui
CLIENT/UTILIZATOR.
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de
comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatii isi deruleaza
operatiunile pe SITE.
Societatea nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre
Societate ca avand valoarea unui CONTRACT.
CONTRACTUL se considera incheiat intre Societate si CLIENT in momentul
primirii de catre CLIENT de la Societate, prin intermediul postei electronice a
notificarii de confirmare a COMENZII. Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la
confirmarea COMENZII de catre Societate.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin
actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii si cu
efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
3. COMANDA
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea
PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza
COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata
adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil
pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii
COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea
automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de
acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si
adevarate la data plasarii COMENZII.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca Societatea poate sa il
contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Societate, in orice situatie
in care este necesara contactarea CLIENTULUI.
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI si telefonic la numarul
0753.331.922.
4. PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR
Toate preturile aferente PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR prezentate pe SITE
sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A.
In cazul platilor online Societatea nu este/nu poate fi facut responsabil
pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar
nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca
emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia
difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai
CLIENTUL.
Pretul poate fi modificat de catre Societate, in orice moment, fara
preaviz.
Societatea atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a
unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa
nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa CLIENTUL asupra
pretului corect.
.
5. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate se va face, cu respectarea urmatoarelor
conditii: ulterior efectuarii comenzii pe site-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro,
CLIENTUL va fi contactat prin email de catre operatorul nostru pentru
confirmarea comenzii, a pretului comenzii, a adresei si a tarifului de livrare
si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea se face in termen
de 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii de catre operator daca
aceste produse sunt existente in stoc. Termenul mentionat este orientativ,
acesta putand fi modificat din motive independente de vointa noastra. In
situatii in care CLIENTUL doreste anumite produse (culori, modele) ce presupune
un termen de executie, productie si transport, acestea pot fi livrate intr-un
termen de 30/60/90/120 zile . Livrarea produselor se face de luni pana vineri,
cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, intre orele 09,00-18,00, potrivit
intervalului de timp in care dvs ati optat prin completarea formularului de
comanda. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de CLIENT in
comanda. Livrarea se va face in Bucuresti si in tara la
sediul/domiciliul/adresa indicata de CLIENT si livrarea se va face conform
conditiilor si modalitatilor de plata prevazute la punctul 6. Produsele
se livreaza in forma in care vin de la producator/distribuitor si in limita
stocului disponibil. Societatea nu poate garanta disponibilitatea in stoc a
tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afisate este valabila in
limita stocului disponibil. Societatea isi rezerva dreptul de a decala
termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu
sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie
CLIENTUL va fi informat si consultat cu privire la mentinerea sau anularea
comenzii. La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:
*factura fiscala in original; * declaratie de conformitate si garantie ,*
proces verbal de predare -primire/receptia marfii*chitanta, in cazul in care
plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.
6. MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in
fiecare COMANDA. Societatea va emite catre CLIENT o factura-proforma pentru
PRODUSELE si SERVICIILE ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa
furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia
in vigoare.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI ii
revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din
CONTUL sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei
COMENZI, existente in CONT.
In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre CLIENT, nu
poate fi livrat de catre Societate, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra
acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI
si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care
Societatea a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a
exprimat in mod expres intentia de retragere din CONTRACT.
7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
In afara de cazul in care este agreat de catre Societate si CLIENT
diferit, proprietatea asupra PRODUSELOR va fi transferata la livrare, dupa
efectuarea platii din partea CLIENTULUI in locatia indicata in COMANDA
(intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport
furnizat de catre Curier)
8. DREPTUL DE RETRAGERE
Potivit legislatiei in vigoare, O.U.G. 34/2014, CLIENTUL persoana
fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14
(paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.
Toate costurile cu transportul si returul coletului vor fi suportate in
intregime de catre CLIENT.
Returnarea sumei platite de catre client se va face exclusiv prin transfer
bancar in contul clientului. Nu se accepta un alt cont, decat cel al clientului
care a cerut rambursarea sumei. Returnarea contravalorii comenzii se va face in
14 de la momentul in care produsele au intrat in posesia Societatii.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
1. contractele de prestari
de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput
cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si dupa ce
acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la
retragere dupa executarea completa a CONTRACTULUI de catre Societate sau
Furnizorilor sai;
2. furnizarea de PRODUSE
confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENTUL persoana fizica
sau personalizate in mod clar;
3. furnizarea de PRODUSE
care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4. furnizarea de PRODUSE
sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din
motive de igiena si care au fost desigilate de catre CLIENTUL persoana fizica;
9. PUBLICITATE
NEWSLETTERELE Societatii sunt transmise prin intermediul partenerilor
specializati si agreati de Societate. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea
si securitatea informatiilor.
In momentul in care, CLIENTUL isi creaza un CONT pe SITE, are posibilitatea
sa isi exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Optiunea cu
privire la acordul exprimat de catre CLIENT, poate fi modificata in orice
moment.
Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor de catre CLIENT sau UTILIZATOR se
poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul
oricarui NEWSLETTER.
Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renuntarea la acceptul
dat pentru prezentul document.
10. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii
ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul
acestuia.
Societatea va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate
obligatiile contractuale.
11. INFORMATII LEGALE
11.1. RASPUNDERE SOCIETATE
Societatea nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care
CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de
catre Societate a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru
daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in
special pentru pierderea acestora.
11.2. GARANTII
Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in
vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi , in
ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in
parte.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent PRODUSULUI
din COMANDA, CLIENTULUI ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori
este cazul datele din CONTUL sau.
Lipsa certificatului de garantie al PRODUSULUI trebuie semnalata in maxim
48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia PRODUSULUI pe adresa de e-mail a
Societatii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot
fi facute printr-un e-mail accesand rubrica CONTACT.
CLIENTUL, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse
in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde
garantia PRODUSULUI.
11.3. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor
sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de
forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
11.4. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre
Societate si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care
aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele
judecatoresti romane competente din Bucuresti.
11.5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar
nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate
pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a Societatii, acestuia fiindu-i rezervate
toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin
licente de utilizare si/sau publicare).
CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea,
publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea,
utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui CONTINUT in orice alt
context decat cel original intentionat de Societate, includerea oricarui
CONTINUT in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de
autor al Societatii asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul,
vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea
sau afisarea CONTINUTULUI, decat cu acordul scris expres al Societatii.
Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obtine acces prin
orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care
CONTINUTUL nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat
intre Societate si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata
din partea Societatii cu referire la acel CONTINUT.
CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUTUL
numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea
nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.
Niciun Continut transmis catre CLIENTsau UTILIZATOR, prin orice mijloc de
comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare,
vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea
Societatii si/sau al angajatului/prepusului Societatii care a mijlocit
transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul
continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele
permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il
insoteste, in cazul in care acesta exista.
12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER
PERSONAL
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor
date, modificata si completata, Societatea are obligatia de a administra in
conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale
pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII sai.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune
sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal,
prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea,
organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea,
utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice
alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.
Prin citirea Termeni si Conditii ale prezentului SITE ati
luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege,
respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de
interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii
individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a
drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a
acestor date.
Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor
personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de
acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a Societatii
si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie
stocate si utilizate pentru:
- activitati
de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale
(oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea
Societatii si a tertilor cu care Societatea are relatii de orice natura)
la adresele de e-mail comunicate Societatii;
- participarea
la concursuri, promotii;
- transmiterea
de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in
site, administrare, etc);
- statistici
interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si
imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi,
promotii, functionalitati si servicii noi;
- pentru
a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
- cercetari
de piata;
- urmarirea
datelor de vanzari.
Societatea nu va dezvalui nici un fel de informatie despre
UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul
expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui
informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut
expres prin lege.
Informatiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi furnizate si catre
Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate
ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor
cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la
informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie
(art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se
adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune
prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea
datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu
o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Societatii.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa
Societatii GV BEAUTY STORE SRL, Bucuresti, sos.
Pantelimon, nr. 354, sector 2, UTILIZATORII/CLIENTII isi pot
exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu
prelucrate;
- sa intervina asupra datelor transmise;
- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate
de situatia lor particulara.
Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la
prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus
pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de
serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala).
Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter
obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod
gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in
scopuri de marketing direct.
13. DISPOZITII FINALE
Website-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro isi rezerva dreptul de a putea
efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari
asupra website-ului , structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea
afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre
utilizatori in acest sens.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida,
indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte
clauze.